Nattklubbsbesök o kids= dålig kombo!

God morgon eller kanske ska jag skriva god förmiddag! Ligger i sängen med en mördande huvudvärk, träningsvärk i benen och fötter som inte tåls att gå på!

Igår vid middagstid kom mina söta svärföräldrar över till oss och hängde lite med kidsen medans jag och f gjorde i ordning oss för att gå i väg på fest! På inbjudan stod det klädsel: Nyårsafton! F tog fram sin nya smoking som han köpte för ett bra tag sedan men inte kommit i förens nu, hi, hi! Han kör ju med GI och har tappat några kilon de senaste veckorna - han är så duktig! Dock körde han lite mer "loosstyle" och bar inte fluga. Han blev riktigt sexig min f, jag älskar killar i smoking!

Själv var jag eld o lågor och skulle i sista minuten kolla igenom garderoben efter nån snygg klänning! Efter 2 timmar, 20 klänningar, 10 kjolar, lika många toppar och en hel del tårar så var det en endaste klänning som jag kunde ha... Jag är så trött på att min kropp har blivit som den har blivit! Men det är sådana små moments man måste få ha för att få ork att ta tag i det!
Till slut såg jag helt ok ut: plisserad guldklänning, svarta stiletter, svart smokingkavaj med upprullade ärmar, STORA guldörhängen och svart liten clutch! Till det mörkt sotade ögon och lite svagt guldiga läppar!

Det sista vi gjorde innan vi gick var att proppa lilla f full med mat och sedan natta honom - han somnade som en stock på en gång, så skönt! Storebror t var klar för natten och låg och kollade på Beemovie! Dessutom så bestämde vi att svärmor skulle sova kvar hos oss så att vi slapp stressa hem och verkligen kunde få festa loss för en gång skull! Som grädden på moset så skjutsade svärfar oss till festen!

På festen var det himla trevligt och vi kollade självklart in melodifestivalen, åt snittar, drack champagne och dansade loss! Dels firade vi att värdinnan fyllde år och dels att värdparet var nyförlovade! De tillkännagav dessutom att bröllopet redan kommer att äga rum den 13:e juni - så kul, ännu ett bröllop att gå på!

Jag som för en gång skull var borta med min kille och hade barnvakt fick i mig både en, två och ja hur många var det nu drinkar! När festen började avta lite så fick jag med mig ett helt gäng glada människor för vidare utgång! Rose var stället som jag siktade in mig på! Det öppnade för ett tag sedan och jag hade inte varit där så det var i och för sig kul! Dessutom träffade jag på en hel del människor från förr och det är ju alltid kul!
Men det bästa var att jag verkligen kom fram till att jag faktiskt inte saknade det där! Jag hade glammifierat hela grejen med att gå ut men hur var det egentligen - stå i kö och trängas för att vakten skulle se en, inte kunna röra sig när man väl va inne, vänta en evighet på att få beställa drinkar mm... Det är klart att jag hade kul också men det räcker lätt att komma iväg nån gång då och då och parta loss! Resten av kvällarna är trevligare att ha eller att gå på middag - hemma, hos goda vänner eller på restaurang! eller varför inte bara gå ut och dricka lite drinkar eller ha en kul spelkväll!

Vi kom i alla fall till slut hem vid 3 och klockan 7 blev jag väkt av älskade lilla f - tänk vad underbart det är att vara mamma... MEN f hade sovit heeela natten och för andra gången i hans liv så ammades han inte igen!

Nu ropar mina killar på mig att vi ska dra till Mc Donalds - precis vad jag känner för!

Kram Pinkmommey

Inte från igår men ett annat tillfälle jag hade guldklänningen!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Fin blogg. Jag vill tipsa dig om mitt smycke InMyHeart som symboliserar dom vi alltid bär med oss i våra hjärtan. Gå gärna in på min sida och kika.

2009-03-15 @ 14:55:10
URL: http://hildestamdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0