Ny dag, ny vecka

Jaha, då var det måndag igen och jag har fått sova en hel natt ännu en gång!

Igår var vi som sagt hos min mamma som varit i Thailand i 6 veckor. Barnen tyckte det var jättekul att träffa henne och t tyckte jag bara skulle skjutsa ut dem sen dra, ha, ha... Pappa fick inte heller följa med... Men denna gång lyssnade jag inte på honom, han får åka ut snart igen istället och sova över hos mormor, det gillar han så!

I och med att man ställde om klockan till sommartid igår så låg vi efter hela dan... Till en början var det najs - barnen vaknade mellan 8 och 9 men lunch blev först vid 3 och middag vid 19.30 och isängs kom de inte förens vid 21/22... Ja, ja, de sov ju i alla fall länge i morse så det gör inget!

Idag har jag bara bläddrat igenom massa tidningar. Jag har ju aldrig tid att göra det nu för tiden, det är alltid massa annat som ska göras så jag hade en hel hög glossiga magasin som låg o väntade på mig!

Nu blir det dusch, lunch och sen så ska vi åka och kolla på ny bil... Inte det roligaste jag vet men jag vill ju också vara med och välja om vi ska ha ny bil... Jag vill inte sälja vår Q7:a men den är så jäkla dyr att ha och nu när det är sämre tider kanske vi ska byta ner oss lite... Vi har i och för sig inte bestämt oss men ett av f´s största intressen är att kolla på nya bilar och provköra dem...

Imorse ringde de från kliniken som jag ska få en remiss ifrån och jag får komma om typ 2 veckor! Att det ska ta så lång tid när man är orolig! Ja, ja, vad kan man göra!?

Ha en skön dag i solen!
Kramar Pinkmommey♥



Mormor med barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0