Om mig...



Lite fakta:

* Jag är 31 år

* Jag har två barn o en liten katt

* Jag har 4 syskon - 2 bröder o två systrar

*Jag har bott i Stockholm hela mitt liv

* Jag har arbetat sedan jag slutade gymnasiet

* Jag älskar att shoppa, träffa mina vänner, se på tv, gå ut, umgås med mina barn, prata gamla minnen mm

* Min favvorätt är kyklincurry bl.a

* Till vardags dricker jag helst lightläsk o Cola Zero och till fest Champagne och drinkar

* Favoriaffärer är Zara och H&M

* Jag har varit tillsammans med min pojkvän i 10 år och förlovad i 3 år

* Jag är sockerberoende - äter godis, bullar, kakor och glass varje dag

* Jag badar nästan varje dag

* Jag har bott i Paris

* Jag var en riktig "partytjej" förr men är en ganska lugn familjetjej idag

* Jag älskar att resa men hatar att flyga

* Jag har varit med om en riktigt allvarlig bilolycka

* Jag är rädd för hästar, spindlar, höga höjder och för att flyga

* Jag har haft 15 barnflickor

* Jag är en riktig pedant och ett städfreak

* Jag har aldrig legat på sjukhus förutom när jag födde mina barn

* Jag har haft en klubb med två av mina bästa tjejkompisar under ett par år

* Favorittvprogram är Desperate Housewifes, Lost och City Akuten

* Jag tykte inte att det gjorde speciellt ont att föda barn

* Jag är 161 cm lång

* Jag vill plugga till barnmorska

Jaha, det var lite om mig!

Vi hörs - Pinkmommey :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0