Playday once again!

Idag kom min kompis m förbi och vi fastnade som vanligt framför wii och körde lite golf, tennis och bowling ett par timmar... Innan jag fick wii kunde jag inte alls tänka mig att spela dataspel men man kan väll kanske inte kalla wii för dataspel, snarare lek eller träning. Sen lagade jag en god kalkon och pastasallad!
Efter en en stund var jag tvungen att dra iväg och träna. Idag var det riktigt bra musik men inget bra pass för övrigt så det kommer jag inte gå på igen!

När jag kom hem blev det middag för hela familjen och sen var det lek och nattning!
Nu sitter jag här i soffan och det är typ 1:a gången jag har gett min lilla välling istället för amma och sedan vaggat honom till sömns istället!!! Jag SKA avänja honom vid amning nu så att jag får komma bort, om så bara för en natt!

Min kära vän m erbjöd sig att bo här måndag till onsdag i nästa vecka helt själv så att lilla f lär sig att somna utan att amma, lär sig äta mat istället för att mest bara dricka bröstmjölk mm - kan ni fatta vilken kompis!!!! Blir lite orolig bara jag tänker på det... Storebror får bo hos farmor så får jag och f äntligen bara tänka på oss själva! Tänkte både klämma in bio, restaurangbesök och sooovning!! Vi kommer att bo ute hos mamma i Sigtuna eftersom hon e borta!

Nu ska jag skriva lite listor, he, he...

Ha en underbar kväll!
Pinkmommey

Nya tider lillen! Nu e det slut på amningen och hej till RIKTIG mat! Lilla f 1 dag gammal.

Kommentarer
Postat av: Basic / Snygg

Saknar bebis tiden så otroligt mycket...



men alla åldrar har sin charm..

2009-03-09 @ 21:52:23
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0