Smooothie!

Min nya drog har blivit smoothies! Alltså jag har alltid tyckt om och druckit dem men nu blir det mest hela tiden! Det är gott, nyttigt, mättande & enkelt att göra - super som både frukost och mellis och som kvällsdryck också för den delen!

Jag brukar alltid ha pressad apelsin, banan och vaniljyoghur
t som bas och sedan lägga i vad jag tycker är gott! Dessutom kan man passa på att lägga i lite gojibär eller ingefära så det blir extra nyttigt!

Ha en fortsatt bra kväll och sov gott!
Pinkmommey


Vaniljyoghurt, banan, pressad apelsin, färska hallon och gojibär!


Superbra mixer från Kithen Aid!

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

ja d e verkligen beroendeframkallande :p

2009-03-26 @ 21:54:04
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Elena

Vilken färg blir sommarens färg tror du? =)

2009-03-27 @ 07:37:47
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0