Snabbt, smalt och enkelt!

När jag går på Viktväktarna blir det mycket lagad mat men jag brukar också fylla frysen med lite färdig Viktväktarmat i fall jag har bråttom nån dag eller om jag inte orkar laga mat. Många av rätterna är inge roliga men jag har tre stycken som jag kan rekommendera - Pasta Mexicana, Kykling Verona och Grön Thai curry - goda i smaken och ser helt okej ut men man måste göra en god sallad eller tillsätta några andra grönsaker så att man verkligen blir mätt!

Idag blev det Grön Thai Curry och till det hade jag minimorötter och hericoverts slungade i lite vitlök och kryddor + en liten mixsallad!

Nu e jag mätt och glad och ska njuta av min latte!

//Pinkmommey♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast det är aldrig bra med färdiglagad mat vet du, bättre att göra själv

2009-03-16 @ 14:14:08
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Elina

Du vill bli veckans blogg va?

Isåfall titta in min blogg, för då har du chansen att vinna!

2009-03-16 @ 14:24:49
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0