Sömndag... Eh jag menar söndag...

Ledsen att det blivit så lite bloggande idag men det är bara en sån trist dag idag så det finns inget direkt att blogga om...
I och för sig har jag haft en mysig dag med äldsta sonen! Vi gick ut i vårsolen och prommenerade ner på stan. Efter att vi hade gåt  i lite affärer så gick vi på bio - Petsson & Findus! Sen blev det lite mer affärer och jag köpte väskan från Gina Tricot som jag bloggade om häromdagen! Sist men inte minst ett snabbt besök till McDonalds.

Nu har jag varit hemma ett tag och gjort...INGENTING!

Nu ska jag gå och laga nån smarrig middag! Kanske lägger in "Favvos i garderoben idag" senare annars hoppas jag att jag är på bättre blogghumör imorgon!

Ha en skön kväll!
Pinkmommey
http://www.axfood.se/oliver_upload/upl591-findus_pettson_300px.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0