Sonen var inte den enda som nattades vid 20... ;)

Igår när jag nattade min stora son vid 20 så somnade jag visst också... Vaknade runt 1 av att min lilla son ville ammas... Slängde av mig alla kläder som jag somnat i och tyvärr kunde jag inte somna om igen på två timmar... Vaknade av lillen igen ett par gånger under natten men sen till sist vid 7 igen och gick upp.
Jag kanske på allvar ska gå och lägga mig vid 20 då och då så att man får sig en riktig natts sömn... För trots att jag somnar vid 20 och går upp vid 7 så får jag inte mer än 8 timmars sömn...

Idag kommer städerskan som vanligt och jag ska ner till Fältan och köpa lite grejer och sen blir det träning! Kanske solar idag också ska ju på stor fest på lördag! Kom just på att jag måste prova mina klänningar och se om jag har nån som passar?!

Vi hörs sen!
Pinkmommey♥


Kanske blir det denna? På bilden sitter den sååå dåligt för jag har gått omkring med lilla f i sin babybjörn på min mage flera timmar... + att det är typ 30 grader ute! Rätt varmt och skrynkligt! Ingen superfotoraf som hugger av benen så där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0