TGIF!

Kan inte förstå att det är fredag igen!! Veckan går sååå fort! Sitter nu och kollar lite bloggar och svarar på mail medans f gör sig iordning för att gå iväg på ett möte. Lilla f sover och t är på dagis sedan länge!

Idag ska jag försöka ta mig ner på stan för att käka lunch med en kompis och sen ska jag gå och träna! F har lovat att åka med t till Andys lekland - vet inte om jag vill följa med eller inte... Inte min grej men det är faktiskt skönare att hänga där med kidsen än att vara hemma så vi får se.

Igår var en grymt lugn och seg dag o jag var bara hemma... Storhandlade, var på kemen och på åhlens i och för sig. När jag sen nattade t vid 20 så somnade jag... Inte så kul men kan vara skönt ibland och gud ska veta att jag verkligen behöver ta igen sömn ibland! Blev i och för sig inte så många extratimmar då lilla f vaknade vid 3 och jag inte kunde somna om förens 4.30 och då på soffan... Sen vaknade han vid 6 igen...
Det är underbart (förutom inatt då) att lilla f har lärt sig sova hela natten men han vaknar ju så förbaskat tidigt på morgonen då... Det spelar ingen roll om han sover lite eller mycket på dan eller om han kommer isäng tidigt eller sent... Ja, ja, hellre sova hela natten och gå upp tidigt än att vara uppe jämt på natten som förut.

Återkommer lite senare med dagens "favvos i garderoben"!

Ha det bra!
Pink
mommey ♥

Lilla f följer med o storhandlar i fina vårkläder!

Jacka Tomy Hilfiger, byxor Molo, piké Ralph Lauren, skor Converse och mössa Gant.

F vill hjälpa städerskan att städa, he, he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0