Vaxholm here we come!

Är uppe med tuppen som vanligt... Det blir ju så när man har små barn tyvärr, man får sällan sovmorgon...

Har precis avnjutit en mysig frukost med min familj och barnen har nu fått deras älskade lördagsgodis - de fick vänta hela 2 timmar ;) huvud skaen att de åt upp sin frukost!

Nu ska jag snart ta en dusch för att sedan åka och träna. Idag blir det medel för det finns ingen bas men jag känner att går jag inte nu så kanske jag aldrig går...

I eftermiddag ska vi åka ut till Karlsudd på Vaxholm, dit vi blivit utbjudna av min sons gudfar, tillika min sambos bästa vän. Vi ska käka middag, dricka massa vin och sova kvar, det kommer att bli jättemysigt!
Det enda är bara packningen... Spelar liksom ingen roll om man ska till USA eller Vaxholm när man har små barn, man måste typ ha med sig lika mycket - barnvagn, extrasängar, blöjor, mat, leksaker, kläder, babylarm mm, mm, mm! Men det ska nog gå bra!

Hörs om en stund!
Pinkmommey


Lördagsgodis!

Kommentarer
Postat av: F

mmm måste nog ha större bil för att få plats med all packning nu för tiden.

2009-03-07 @ 09:00:08
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Går inte att ha en större bil än oss om man inte vill ha en buss - vi har en Audi Q7. Vi brukar dock inte ha nått problem att fylla den i alla fall med dubbelvagnar, packning, ungar, katt, packning, barnstolar mm, he, he.

2009-03-07 @ 14:54:15
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0