Vilken väska!

Vid lunch träffade jag min vän c och promenerade ner till Creme och åt en god hälsotallrik! Efter det så gick vi i lite affärer och letade presenter till våra respektive kalas vi ska på i helgen! C hittade en jättefin grej inne på Oscar & Clothilde och jag gjorde värsta kapet på Zara!

Jag har varit på jakt efter en snygg men inte alldeles för dyr väska som ska passa till mina beiga Pistols från Acne men inte hittat nån...
Nu hittade jag en beige i precis rätt nyans med kjedjor som axelrem!! Sen såg jag priset, det kunde inte vara rätt - 249:-!!
Jag frågade ett butiksbiträde och hon tyckte också att det verkade för billigt och kollade upp det i datan men det stämmde! Sen när jag skulle betala så tyckte kassörskan att det verkade konstigt men att det var det priset som gällde! Kom då på att jag inte hittat en present till j som vi ska på fest till imorgon så jag köpte den andra väskan som de hade! Det spelar ingen roll att vi har likadana för vi hänger inte så mycket så att vi ska dyka upp med dem samtidigt, hoppas bara hon gillar den!
Känner kanske att det är en lite billig present men den var ju så fin, och bättre än att komma med en dyr som man bara köper därför att...

Har även hämtat lite grejer från H&M på posten som jag visar lite senare!

Hej svejs!
Pinkmommey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0