Barnrum!

I måndags var ju jag på Ikea med min minsting för att bla köpa en sänghimmel till honom. Storebror har redan en ljusblårutig från Sprall som gör hans säng så mysig! Nu e det bara så att de slutat sälja dem och dessa kan man inte jämföra men det blir fint i alla fall!

I rummet finns även en tjock ullmatta i som e randig i massa härliga färger och ett flaggspel (också det från Sprall) som används som bård. Rummet ser lite ut som ett cirkusrum! Såg faktiskt en bild i ... där de har en del av inredningen lustigt nog!

Det e faktiskt lite sjukt för vi har mattan, bordet o stolarna, hyllorna, sänghimmeln och vimpeln i vårt barnrum med, snacka om lika smak! Jag kan ta bilder på vårt barnrum sen när det är lite mer städat ;) (Bilden e lånad från Sköna Hem)



Såhär ser sänghimmeln ut som hänger över T´s säng. Den har små fönster med fönsterluckor på sidorna!

Om och när vi flyttar så är det mest tapeter jag behöver komplettera med! Men vi vet alla att det inte bara kommer bli tapeter ;)

Nu ska jag gå och förbereda middagen!

Kram Pinkmommey


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint

2009-05-06 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0