Lilla F´s födelsedag!

Nu sussar barnen och jag sitter helt slut i soffan efter en mysig dag!

Självklart började vi dagen med att sjunga för lilla F och sen åt vi en tårtbit till frukost! När T hade gått till dagis och lilla F sovit sin nap så drog han och jag till Ikea. Kanske inte världens roligaste ställe att fira sin födelsedag på men vad vet man när man fyller 1 år?!

Väl på Ikea åt jag en snabbislunch och sedan strosade jag runt nån timma och plockade på mig en sänghimmel till lilla F, en låda till T´s rum som han kan ha leksaker i och en massa solcellslampor till altanen!

När vi kom hem så ropade jag ut F och T och vi drog till Leklandet Fantasium på Lidingö - det var ju ändå lilla F´s 1-årsdag! På vägen hem därifrån så handlade vi och när vi kom hem blev det middag - pannkakor!

Ikväll blir det en väldigt lugn kväll med tv och kanske en skål ostbågar!

Pinkmommey♥


Födelsedagsbarnet äter tårta!

Nu presenter:

Superfina shorts från Ralph Lauren! L dom satt superbra och Lilla F kommer vara snyggast på stranden i sommar!


Vad passar bättre till shortsen än denna fina skjorta från samma märke! Tack farbror och M!


Farfar o farmor vill hjälpa lillen att börja gå! Tackar!


Ålskar dessa gamla barnsagor och de vackra bilderna!


En favvopresent från Gudmor!


Gudfar har kittat!


F var trött och hungrig i kassan på Ikea... Världens sötaste lilla 1-åring!


F röjer på studsmattan på leklandet!


Storebror är en van lekare och har besökt de flesta lekland i Stockholmsområdet!


Hela familjen i bollhavet varav på bilden lilla F och pappa F!

Kommentarer
Postat av: fyndmorsan

Fina presenter! Grattis grattis! Borde också ge mig på att inreda banrrum men det är ju ett så bökigt projekt när det liksom bor barn i rummet redan...

2009-05-07 @ 21:19:59
URL: http://fyndmorsan.blogg.se/
Postat av: fyndmorsan

Fina presenter! Grattis grattis! Borde också ge mig på att inreda banrrum men det är ju ett så bökigt projekt när det liksom bor barn i rummet redan...

2009-05-07 @ 21:20:04
URL: http://fyndmorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina presenter! Grattis grattis! Borde också ge mig på att inreda banrrum men det är ju ett så bökigt projekt när det liksom bor barn i rummet redan...

2009-05-07 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0