Soliga men sjuka lördag!

Inatt vaknade jag av lilla F som hade fått jättehög feber IGEN... Det är tredje gången på två veckor... Jag ringde Vårdguiden som sa att vi skulle avvakta till imorgon och om febern inte gått ner då så skulle vi åka in till akuten... Lika bra att kolla upp liksom!

Nu har vi ätit frukost och F och T ska åka till sopberget med en himla massa grejer sen så ska de tvätta nya bilen! Lilla F ska sova igen och jag ska njuta på altanen!


Annars blir det bara plock och mys idag då lilla F e sjuk och jag varken känner för att hitta på nått då eller för den delen kan det...

Förresten så var filmen igårkväll sjukt läskig!! Jag hade ont imagen av rädsla! Det var väll annars inte världens bästa film men klart sevärd om man gillar skräckisar (vilket jag älskar)! Den hette The Broken, mooahaha...

Hoppas ni får en superfin dag i solen!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0