Veckan som gått del 2!

Nu sitter lilla F och kollar på Höjdarna - det är dem eller Teletubbies som gäller för honom!

I tisdags var det mammaträff på Mio som vanligt! Jag har inte kunnat vara med på länge i och med att båda barnen varit sjuka i omgångar... Men i tisdags var det dax för lite uppdatering igen!

Alla bebisar växer så det knakar och alla mammor ser strålande ut! det är helt galet men nästan hälften av alla mammorna i gruppen e preggade igen och den andra hälften försöker bli med barn! I och försig förstår jag helt då de "bara" har ett barn sedan innan och e inne i "göra syskon perioden" - jag har ju själv varit där!
Hoppas att det går bra för dem alla och att de snart får uppleva livets mirakel igen♥!

På vägen till lunchen så köpte jag lite presenter till barnkalaset vi ska på idag och efter lunchen när lilla F somnat så gick jag och lämnade tillbaks jackan jag köpte på Zara härom veckan - det var inte riktigt min stil... Istället gick jag till H&M och vad hittade jag där ominte en jacka jag tittade på redan tidigt i våras!! Tänk att den fanns kvar! Jag slog till på den istället och samtidigt tjänade jag ett par hundra då den var billigare än den andra jackan!!

Ine på H&M hitade jag också en maxiklänning som blir super i sommar att bara slänga på sig vid olika tillfällen! faktum är att jag redan invigde den igår när jag skulle till mamma! Till den hade jag en stickad kofta och ett par gladiatorsandaler - snyggt och somrigt! den är perfekt för man kan ju även ha den när det är lite kallare i ochmed att den är hellång!!

På Indiska köpte jag också ett par Rey Ban kopior i vitt som blir superbra i sommar - 59 spänn, vilket kap!

När vi kom hem blev det att snabbt slänga i sig lite middag med kidsen och sen dra iväg på föreningsmötet... det visade sig i och för sig vara en hit då det bara höll på i typ en halvtimma och efter det var det ost och vin, så himla trevligt!

Nu ska jag ut och plantera lite blommor!

Ha en fortsatt fin dag!
Pinkmommey♥


Min nya jacka! Tyvärr en dålig bild men den e svart med liten krage. den är a-linje formad med stora volanger som löper med hela jackan!


Närbild!


Min nya klänning! Finns även i orange och brunt, 199:- kronor kostar den bara!

Solglasögon
Såhär ser glasögonen ut fast vita!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0