24 små luckor :)


Så var årets julkalendrar inhandlade! Lite tidigt kan tyckas men jag kunde inte hålla mig när jag var i affären igår...


Inte så kul som man kom ihåg dem eller har de blivit sämre? Eller så romantiserar jag bara minnet. Tv-delen.


Radiodelen.


SJÄLVKLART en Cars chokladkalender till F ;)


Mini är inte så kräsen trodde jag så jag tog en Nalle Puh kalender för igenkänningen men han var mycket mer intresserad av storebrors carskalender...

Egentligen var det meningen att jag skulle fylla T´s fina "present-kalender" men jag orkar inte ha mer smågrejer här, vi har redan allt - studsbollar, smurfar, minibilar, visselpipor, legogubbar, klistermärken, reflexer mm, mm, mm. Kanske nästa år då ;)

Sov gott - Pinkmommey ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0