091015

I tisdags var ju våra fina vänner J och L här och det var precis så trevligt som vi trodde att det skulle vara! Jag och L pratade gamla minnen och skrattade så vi grät, barnen gillade våra vänner skarpt och maten från Hallen var sååå god!

Igår så var jag bara hemma och satt och sökte jobb och fixade med en massa papper rörande lönegaranti mm Dessutom så blev det en hel del tvätt, plock och fix...

Sov vanligt på onsdagar så bar det av till lekparken och sångstunden där. Efter så lekte vi en stund i lekparken men när lilla F började gråta av sina kalla fötter så var det dax och gå. På vägen hem stannade vi på korvkiosken nere på gatan och barnen fick med sig lite mat därifrån!

T och F stannade och beställde och jag sprang hem med lilla F och slängde av honom kläderna när vi kom hem och han var alldeles iskall om sina små tår... Men efter lite gos med mamma under varma täcket i sängen så var allt bra igen!

Igårkväll sen så såg jag och F filmen "Flickvänner från förr" och även om jag gillar "chickflicks" så var denna ingen jag rekommenderar...

Idag är det fortsatt jobbsök och sedan ska jag gå ner till min svärmors frisör och boka tid för klipp och slingning! Nu ser jag faktiskt inte klok ut i håret... Jag måste ha det uppsatt för att det är så slitet och fult.

Stannar nog till en snabbis på Fältan på vägen hem och gör ett par ärenden och sen i eftermiddag så är det som vanligt barnens Buskul!

Hoppas ni alla ska njuta denna vackra höstdag!
Pinkmommey♥


Mini! Dock är bilden inte igår ifrån parken. Då hade han faktiskt mössa, ullkrage, tjockvantar, gallonbyxor och Timberlands men det verkade ju för kallt i alla fall... Idag fick han vinteroverall och vinterkängor istället!


Kommentarer
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

så gullig han är!

2009-10-15 @ 21:28:33
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0