8 liter trattisar, dans och massa kärlek!

(Tyvärr gick det inte att blogga igår från min blogg så detta inlägg lägs in idag istället...)

Vilken mysig dag jag har haft!



Började dagen med fixa lite viktiga papper och därefter så packade jag ihop en matsäck för min och F´s svampplockning!



Runt lunch åkte vi iväg och stannade först till på Delantina för att köpa med lite smarrig lunch! Efter ca 45 minuter var vi framme på det stället som mina svärföräldrar hade rekommenderat till oss. De var där för två veckor sedan och hittade en massa svamp!



Jag hade inte vågat hoppats på att hitta så mycket svamp men tji fick vi - det blev 8 liter trattisar! Efter ca en timmes plock så tog vi en liten lunchpaus och sedan så fortsatte vi ca 30 minuter till. Det var så skönt och vackert väder och supermysigt att  vara i skogen! Dessutom blev det ju extra kul när man hittade hav med svamp så att det blev så lättplockat!



Vi han precis hem för att hämta killarna på dagis och sedan åka direkt till Buskul! Vi dansade gärnet en timma och sen gick vi till McDonalds som allatid.



När vi kom hem så började vi att rensa svamp och höll på enda tills dess att småkillarna skulle sova... Nu har vi nattat dem och nu blir det bara lite surfning på mina favoritbloggar!



Sov gott alla fina!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0