Äntligen fredag!

Idag var det egentligen meningen att jag skulle träffat D och M för lunch men hade helt glömt bort att jag hade en tandläkartid för att laga en plomb som hade lossnat... Därför blev det istället en tur ut till Lidingö och min tandläkare där.

På vägen hem stannade jag till i Hjorthagen på Myrorna. Jag har velat besöka dem i flera år nu men det har liksom inte blivit av TROTS att jag nästan bor granne med dem...
Hur som helst gjorde jag i alla fall det idag och jag blev grymt besviken! Vilket jävla äckligt ställe... Jag har alltid en romantisk idé om att seconhand butiker ska vara mysiga och att man ska hitta en massa fynd men så är det aldrig, aldrig för mig i alla fall...

De gångerna jag väl besökt seconhand butiker luktar det äckligt och det mesta av allt jag slängt genom tiderna var i bättre skick och snyggare än allt jag kan hitta i butikerna...

Idag så besökte jag alla "avdelningarna" på Myrorna och det jag kanske skulle kunna tänk mig var glas och porslin. Sofforna var det sunkigaste jag har sett - nersatta och skitiga... Skorna var nötta och trasiga, barnvagnarna och annat var inte direkt barnsäkra om man säger så.

Dock tycker jag att det är en bra idé och för ett gott syfte men jag tycker också de borde vara lite mer kräsna med var de tar in men det är bara min åsikt.

Trots mina tankar om detta ställe så kom jag hem med en gammal vide (100:-!) och en barnbok (45:-)... Har velat ha en video ett par år nu så jag ska kunna titta på alla gamla videoband vi har här hemma från semestrar, julaftnar mm

Ikväll ska F på AW med några killkompisar och för mig blir det IDOL!

Ha en bra fredag!
Pinkmommey♥


Min lilla kanin T på morgonen!

Kommentarer
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Hallå, vi har ju samma kompis!!!! Hon (Cath....) skickade just ett sms och berättade det. Vet du vem jag menar?



Ha en trevlig fredag!

2009-10-09 @ 20:27:37
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Pinkmommey

Men vad kul! Jag kollade just in Facebook efter att du skrivit och såg att det var mini Odds mamma du menar va?

Jomen visst - vi har känt varandra sedan barnsben!

2009-10-09 @ 21:01:59
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0