Är hon iq-befriad eller bara sjuk i huvudet?

Jag vet att nästan varenda tidning och blogg redan skrivit om det men jag måste också bara få spy lite galla över denna galna kvinna - Katrin Zytomierskas!

Nu är hon och pojkvännen - Bingo - gravida efter sitt eh.. långa förhållande... Kul för dem kan tyckas om det nu bara inte vore för den lilla detaljen att Katrin säger att 1. hon inte gillar barn, 2. att hon ska slå sina barn 3. hon hatar mammor och 4. hon hatar att vara gravid!

Jag blir så jävla provocerad av det hon säger och skriver och det är ju det hon vill men så får jag plötsligt en rysning och kommer att tänka på att det kanske faktiskt är så att hon menar allt det hon sagt... Jag säger bara stackars barn! Hon eller han kommer att vara skadad redan innan hon eller han ens har blivit född!

Nu har ju den lilla kraken Bingo till pappa som kanske kan göra livet lite mer uthärdligt?

Katrin har även sagt att hon skiter i alla tester och att om de får en liten mongis ska ungen också heta mongis och att små mongon måste ju vara kul att ha!! Men då undrar jag bara varför hon skriver i sin blogg att hon äter folsyra - borde hon inte också då tycka att det är kul om bebisen kommer ut med öppen ryggrad - vore det inte också lite kul och annorlunda?!

Sist men inte minst skriver hon att sådana som henne inte får missfall för de bryr sig inte heller om de får det... Det är bara svaga människor som får det...

Nog skrivet om denna bitch!

Pinkmommey♥

http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/icedaniel.bloggspace.se/images/mn/1229793862/Tva-natter-med-Katrin.jpg
Bild lånad från Icedaniel.blogspace.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0