Äntligen ljusare tider :)

Då har jag äntligen varit hos frissan! Jag gick ju till min svärmors frisör och hon var jätteduktig! Jag hade varnat henne att jag hade tjockt hår och mycket riktigt tog det 3 timmar att lägga en färg på slingor och klippa topparna. Hon fick dessutom gå två extra gånger och blanda till ny "smet".

Hon sa dock att det hade varit bättre att färga hela håret och sen lägga slingor efter det egentligen.. I och med att  mitt hår inte var slingat på flera år så var det svårt att få bort allt mörkt... Därför ska vi göra det nästa gång men det blev helt klart mycket bättre och ljuser även denna gång!

Nedan kan ni se lite före och efter bilder ♥


Eh, min snygga utväxt... Det såg faktiskt inte riktigt lika hemskt ut frammifrån...


Innan. Och på detta är det tvärtom och det syns inte hur illa det var...


Lilla frisörsallongen som var riktigt ljus, fräsch och mysig!


Resultatet - lite kortare, mycket jämnare och inte lika mörkt i underhåret, utväxten och luggen!


Närbild


900:- för klipp och sling! Hur bra var inte det!


Kommentarer
Postat av: Lina

FIIIn du blev i håret :) Snygging :) Kramiz

2009-10-22 @ 15:49:55
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt! o vilket sjukt bra pris! där måste jag slinga mig i vinter när jag blir för rödhårig (typ i dec när din mamma brukar fråga om jag färgat håret rött..) jaha ni ska på kul party imorn, jag e grymt avis, är så sugen på massvis med rödvin, partycigg o dans så jag dör. vi får fly till köpenhamn i vår o festa!? lagom resa för dig tänkte jag o så bra nattliv, restauranger o shopping ; ) kram c

2009-10-22 @ 18:01:40
Postat av: Anonym

Snyggt! o vilket sjukt bra pris! där måste jag slinga mig i vinter när jag blir för rödhårig (typ i dec när din mamma brukar fråga om jag färgat håret rött..) jaha ni ska på kul party imorn, jag e grymt avis, är så sugen på massvis med rödvin, partycigg o dans så jag dör. vi får fly till köpenhamn i vår o festa!? lagom resa för dig tänkte jag o så bra nattliv, restauranger o shopping ; ) kram c

2009-10-22 @ 18:02:14
Postat av: Pinkmommey

Jag vet! Absolut ska du gå dit när du känner för det :)

Åh vad mysigt med KÖBENHAWN ;) Och sen ska vi festa loss i skåne också i sommar UTAN MÄN och BARN ;)

2009-10-23 @ 12:13:30
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0