Hurra för böcker på Mcdonalds!

I vår familj med ett litet kräset barn så blir det faktiskt McDonalds en gång per vecka måste jag erkänna... Ibland mer... Men jag tycker att det är helt okej mat och barnen älskar det! Hambörjare, morötter, äppeljuice eller mjölk! Pommesfrittes får de också för att de är så fettiga men jag vet att det kanske inte är världens bästa mat och likaså är det med chicken Mcnuggetsen...

I barnens Happy meal brukar det oftast ligga nån liten leksak som sedan ligger hemma och skräpar men just nu så har de deras underbara och populära bokveckor och det tycker jag är super!

Dock kanske det har blivit lite många besök sista tiden... ;) Fast vi har ju i och för sig två barn. Jag har dessutom stoppat vissa av dem som vi fått två lika av i presentskåpet som vi antingen kan ha hos mormor eller farmor eller som vi kanske ska ge till dagis :)


Kommentarer
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

WOW! Vi har EN, Rakel Snorfinger eller vad den heter ;-). Jag tycker bara att den är så jobbig att läsa, skulle ha valt en annan!

2009-10-25 @ 09:17:52
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Pinkmommey

Ja, det kanske inte är världsklass på böckerna men vi är en liten barnboksslukar-familj så de är bättre än leksakerna. Nu när killarna har varit sjuka så har vi varit på McDonalds 2 ggr i 3 veckor... Ja, ja, killarna äter ju i alla fall då ;)

2009-10-25 @ 09:26:25
URL: http://pinkmommey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men, visst är det så! Hurra för bokveckor på McD!Kramar från dalarna : )

2009-10-28 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0