Inglourious Basterds

Här om kvällen var jag ju och såg Inglourious Basterds på bio och det var den bästa film jag sett på länge!!!

Det var min vän M som fick välja film och när hon sa vad vi skulle se så kände jag att det skulle bli så där... Jag menar andra världskriget (som jag i och för sig är riktigt intresserad av) men allt pang pang och så...

Den var så bra, så spännande och så hemsk att den blev komisk! Att sen filmen inte följer verklighetens historia gör den så mycket bättre! Tänk om verkligheten hade varit som i filmen - det hade varit så coolt!

När jag skulle gå ut från bion så hade jag svårt att gå i början då jag hade spänt mig så mycket att jag hade kramp i musklerna...

Jag kan VARMT rekommendera den och ser verkligen fram emot när F ska se filmen - det känns nästan som den är gjord för honom!

Brad Pitt är inget direkt ögongodis i denna film men han är så cool men det finns andra godbitar att kolla in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0