Jag har sovit 10 timmar utan att bli väckt!

Jag har haft min bästa natt sedan jag fick barn - rent sömnmässigt då ;)

Min kära vän M är bortrest och jag har lovat att passa hennes katt så jag sov där igår kväll! Efter lite fredagsmys i spöktema så nattade jag barnen och sen packade jag in min lilla väska i bilen och svishade iväg.

Vilken känsla det var att bo själv i en liten lägenhet! Jag slängdes tillbaks 12 år i tiden och det kändes precis som när jag flyttade hemmifrån - så mysigt! Det var bara jag, datorn, skvallertidningar, Idol, lite färdigmat, massa godis och jag hade så skönt!

Jag kunde ha hur högt jag ville på tv´n, jag blev inte avbruten i programmet och jag behövde inte tänka på att fixa massa saker innan jag somnade!

Innan klockan var 23 så hade jag slocknat! Sedan vaknade jag och kollade på klockan och hon var 9!! Fatta jag hade sovit som en prinsessa utan att bli väckt och jag mådde så bra!

När jag kom hem så tog jag genast tag i vår svinstia till lägenhet och dammsög och städade hela lägenheten, tvättade, hängde, vek och la in tvätt, tömde diskmaskinen och nattade en liten kille till ha eftermiddagsnap och jag är inte ens trött!

Nu bada mina stora killar, den lilla sover och jag ska snart slänga i mig lite lunch. När alla är klara ska vi iväg på museum och efter det blir det Halloweenfika hos svärföräldrarna.

Har inte bestämt mig än mern kanske sover jag hos min väninna inatt med - men kanske kommer jag att må FÖR bra då...

Ha en skön dag!
Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå du verkar haft en mysig kväll & skön natt :) Det är du värd :) Får nästan dåligt samvete när jag sover nästan 10h varje natt när jag är ledig och ostörd....men jag får nog inse den dagen jag får barn, hamnar jag förmodligen i samma sits :) hoppas ni har en mysig helg. kram kram

2009-10-31 @ 20:17:01
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 11:34:08
Postat av: Pinkmommey

Kram Linis!

2009-11-03 @ 16:15:54
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0