Kusinkalas!

Igår så gick jag och T på kalas till hans kusin på Lidingö! Tyvärr fick pappa och lilla F stanna kvar hemma då de fortfarande var sjuka...

På kalaset var nästan alla som skulle varit där förutom min lillasyster och min lillebror med sin flickvän. Dock fick jag träffa pappa för en gång skull men han satt ju med killarna och snackade och tyvärr (men väntat...) glömde han kvar teckningen som T hade ritat till honom... Suck! Jag gömde dock teckningen och tog hem den igen så att min fina T inte skulle bli besviken...

Tyvärr glömde jag att ta med det allra viktigaste till kalaset, nämligen ett inbetalningskort på pojkarnas sång/dans som jag skulle ge till pappa som han kunde betala. det är nämligen så att vi själva ska säga vad vi vill ha eller möjligtvis köpa presenten själva och be om pengar i efterhand... Alltså har jag bestämt/valt att de ska få betala killarnas sång och det blir ju super nu när vi har det lite krassligt med den ekonomiska delen...

Det var i alla fall trevligt att träffa honom och så mysigt att träffa min storasyster med familj som bor i Dalarna som var nere för dagen!

När vi kom hem åkte F och köpte hem kinamat och alla i familjen slängde i sig maten med glädje - kul!

Nu ska jag gå och laga lunch här. Sjuklingarna sover men de är säkert jättehungriga när de vaknar!

Ha en fin dag!
Pinkmommey♥


T och lilla F´s minsta och yngsta kusin S!


T och hans kusin C som hade kalaset och fyllde 5 år längst fram på bilden. Bakom ser vi från vänster barnens kusiner F och C och kusinernas kusin (min svägerskas sysyerson) T!


T och lilla F´s stora kusin M till vänster. De andra två barnen är kusinernas kusiner K och P (som var yngst i sällskapet)! Sen har vi min svägerskas svägerska M och min svägerskas syster (inte helt lätt med alla släktingar ibland ;)


Min fina svägerska S som är en underbar fru och mamma och värdinna! På bilden ser vi även hennes fina mamma!


Kusinernas morfar och farfar (alltså min pappa och mina barns morfar ;)!

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Kika in i min blogg pågår en ny tävling och en självklart en massa nytt om the hills & the city

2009-10-05 @ 12:55:15
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0