Lek i Bromma!

Igår tog jag barnen och åkte till min kompis och hennes döttrar i Bromma! Vi träffades vid 4 H-gården/lekplatsen vid Ängby slott och dit kom även C med hennes två små barn - vi var som ett alldeles eget litet dagis!

Vi kollade på djur, jag hade med mig lite pick-nick och så lekte barnen loss i lekparken. När syskonbråken kom allt tätare så kände vi att det var dax att byta miljö och åka hem till C istället.

Barnen lekte vidare och sen blev det Taccos till hela gänget! Vi hade tänkt att stanna till läggdax men redan vid 18.30 kände vi att det var dax att åka då alla barne verkade "färdiga".

Lilla F somnade i bilen efter en sekund precis som jag trodde och på vägen hem stannade vi även och hämtade upp pappa som hängt på stan med en kompis hela dagen. Han är helt inne på vapen och jaktkläder nu och det tar all hans tid... Verkligen super om man är arbetslös och inte direkt har en fetinglön att lägga på sådana lyxattiraljer...

När vi kom hem var det bara att bära in mini som snällt sovde vidare och T fick titta på filmen "Monster vs. Aliens som jag passande hade hyrt dagen innan.

På kvällen sen var det fotboll som jag ju har noll intresse för så jag fixade lite här hemma och passade sen på att lägga mig tidigt för en gång skull!

Nu ska jag gå och lägga lilla F som redan är redo för att "sova middag".

Pinkmommey♥


Lilla F och T som inte var bästa vänner igår hela dagen inte... ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Stora F får komma och jaga lite hemma hos oss i USA! :) Vi kan flå bytena (läs= dricka tjejiga drinkar)

2009-10-11 @ 10:26:09
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0