Leklandet Fantasium och fantastiska Wallenbergare!

Idag har jag sökt EN HIMLA MASSA JOBB och gjort en massa viktiga saker och lagom tills det att barnen slutade på dagis tog vi med dem och åkte till Leklandet Fantasium på Lidingö!

Nu är vi här och ska snart åka hem och förbereda för middagen vi har ikväll. Eller förbereda och förbereda... Allt är färdigt och handlat på Hallen ;) Wallenbergare, potatispuré, gräddsås, pressgurka, surdegsbröd och små bärpajer! Rårörda lingon och sallad hade vi i alla fall hemma, he, he.

Det är L och J som kommer ikväll och vi har nog inte setts sen våran kompis bröllop tidigt i våras... Eller jo, jag och L har setts ett par gånger på några födelsedagsgrejer men det var länge sen så det ska bli sååå mysigt!

Pinkmommey♥


Mums!


Kommentarer
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Så mysigt! Jag träffade C i lördags förresten. Gullig liten kille hon har!

2009-10-13 @ 20:48:18
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Så mysigt! Jag träffade C i lördags förresten. Gullig liten kille hon har!

2009-10-13 @ 20:48:40
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0