Polismuseum och tjejmiddag!

Jag hade en jättemysig dag igår med hela familjen och mina tjejor!



Först var jag med barnen och F på älskade Polismuséet och lekte med killarna i polisbilen, löste mord och klädde ut oss i riktiga poliskläder :)



På vägen hem stannade vi till på Buylando så att mina tre älsklingskillar skulle få sig lite filmer och godis till fredagsmyset!



När vi kom hem var det bara att svida om och skynda iväg på tjejmiddag till D. Hon bjöd på världens lyxmiddag som började med rosa champagne! Sedan var det höstig fondue och sist men inte minst marängsviss!

När D började bli lite trött (hon har en liten tjej på 4 månader) så gick vi andra tvärs över gatan till Grill och tog oss en drink.

Självklart passade barnen på att gå upp klockan 6 i morse då de annars aldrig går upp innan 8... Så nu är man lite seg och jag har bara varit hemma och kollat på Idolreprisen.

T och F är på Östermalmshallen igen och köper middag tills ikväll - varför lägga ner ett lyckat koncep0t?! Ikväll kommer våra goda vänner H och F hit och det blir libanesiskt, mums!

Nu ska jag och lilla F gå och käka lunch♥

Kommentarer
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Åh så mysigt!



Vi är lika du och jag!



Förutom att jag färgar håret själv då jag inte får tid hos frisör direkt (jag måste fixa allt "nuuuuu" när jag väl kommer på ngt) och du blir snygg på riktigt hos riktig frisör :-)

2009-10-18 @ 22:42:45
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Åh så mysigt!



Vi är lika du och jag!



Förutom att jag färgar håret själv då jag inte får tid hos frisör direkt (jag måste fixa allt "nuuuuu" när jag väl kommer på ngt) och du blir snygg på riktigt hos riktig frisör :-)

2009-10-18 @ 22:43:31
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Åh så mysigt!



Vi är lika du och jag!



Förutom att jag färgar håret själv då jag inte får tid hos frisör direkt (jag måste fixa allt "nuuuuu" när jag väl kommer på ngt) och du blir snygg på riktigt hos riktig frisör :-)

2009-10-18 @ 22:43:47
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Hej igen! Jag är hetsig...



Jag ville publicera kommentaren NUUUUU och så dök den aldrig upp. Och sen kom alla samtidigt :-)



Härlig personlighet va?! Kanske ngt syndrom...

2009-10-18 @ 22:44:53
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0