Skit-tv och räkningar...

Här händer inte mycket...

Det visade sig imorse när vi vaknade att lilla F hade feber... Han blev alltså hemma när storebror gick till dagis och han var inte glad alls :(

Själv trodde jag att städerskan skulle komma men jag hade tagit fel på vecka så det är först nästa vecka hon ska komma så det är bara att ta sig en liten storstädning imorgon.

När jag hämtat T på dagis så lämnade vi lilla F och pappa (F) som för övrigt också är sjuk hemma och åkte ner till Fältan.

Det blev både vintersockor och höstvantar från H&M, vintervantar från PoP till barnen och jeansleggings till mig från Bik Bok! Dessutom lite krämer till kidsens torra kinder nu inför hösten och vintern och sist men inte minst en pressing till barnens kusin som vi ska på 5-års kalas till nu på söndag!

VINTERVANTAR BABY
Passar till grönsvarta overallen och svarta pälsmössan från PoP från förra året!

MÖSSA BARN
Mössan :)

MAGISKA VANTAR BARN
Hur många sådana här går inte åt... Måste alltid köpa på mig massor och hur blir det då inte i år med två små knoddar på dagis...

STRUMPOR BABY
Klassiska ullsockor gör så att små fossingar inte fryser!
På vägen ut gick vi in på Sabis och köpte lite frukostgrejer och passade på att ta med färdig middag hem! Jag köpte lite av varje som jag var sugen på, inte det som passade ihop, hi, hi! Det blev kyklingfiléer i oystersås och cashewnötter, tomat och mosarellasallad, kyklingklubbor, revbensspjäll och potatissallad. Dessutom lagade jag jasminris och en röra på keso, svartabönor, nötter och lite fransk dressing till det! Skönt att slippa laga middag!

Barnen är nattade och jag har som vanligt tittat på Idol och hunnit med att betala lite försenade räkningar...

Ha nu en skön kväll och sov så gott!
Pinkmommey♥


Mina älsklingar har börjat somna och sova tillsammans! Hur söta! Tur att jag inte väckte dem med blixten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0