Sköna söndag!

Skön och avslappnande söndag är vad vi har haft här.

Imorse när vi vaknade så kände vi att T var lite varm och mycket riktigt hade han feber så vi bestämmde oss för att ta en lugn hemma dag och på samma gång hinna fixa med lite saker som behövde göras på hemmaplan.

Efter långfrukost blev det film och sömn och sedan gräddade jag supertunna spröda pannkakor till hela familjen till lunch!

Efteråt var barnen så kladdiga så vi passade på att ta ett bad. När vi kom upp ur badet kom farmor och farfar hit på en fika och när de gick var barnen helt slut!

F bestämde sig för att åka till Sabai song och ta med mat hem och under tiden somnade lilla F i soffan och T skrek att han var hungrig...

När maten väl kom var i alla fall alla vakna och glada igen och vi njöt som vanligt av Sabais goda mat!

Nu har jag nattat barnen och vi kollar på svensk-engelska Wallander.... Nu har jag gått och lagt mig istället... Bloggning och skvaller känns roligare, hi, hi.

Ha en skön natt!
Pinkmommey♥


Näst sista pannkisen av 18 st! Det tar tid men det blir gott!


Närbild.


I ugnen så de håller sig varma och med smörgåspapper imellan så de håller sig spröda :)


En massa goda tillbehör - billigsylt till kidsen (hallon & jordgubb), lingon- och hjortronsylt till oss vuxna och självklart grädde och socker! Dessutom chokladsås och skivad banan (en klassiker sen Paris-tiden) och sirap så det blir lite amerikanskt!


Såhär glad blir liten sjukling av pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0