Vardag eller helg, vad spelar det för roll?

Idag är jag hemma själv med lilla F som fortfarande är sjuk medans F är ute och träffar en gammal vän! Ikväll ska jag däremot på min första AW på många, många år! Kanske inte på det stället som jag helst skulle gå till men min kära vän M hänger gärna där och jag ska alltså hänga med henne :)

Imorgon funderar jag på Underbarabarn-mässan eller kanske en gammal goding som Tekniska muséet och på söndag är det kalas hos kusinerna på Lidingö!

Nu ska jag ringa konkursförvaltaren....
Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: elin

Fick du tag på honom? Jag har ju ett par nycklar kvar som jag inte vet vad tusan jag ska göra med...?



Kram på dig i REGNET! <3

2009-10-03 @ 16:57:58
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0