Vi blir aldrig av med vår "inneboende"...

Alltså nu börjar jag bli lite trött på vår ineboende som aldrig vill flytta! Jag har försökt att göra allt men vi blir bara inte av med "den"...

Jag talar om alla våran feber...

Nu är det T´s tur att bli sjuk... Vi hade ju ändå fått vara friska hela familjen i hela 4 dagar så då var det väll dax igen... ;)

Det är ALLTID nån som är sjuk här på hösten... Vi har handsprit och försöker att tänka oss för men dels är vi väldigt pussiga i vår familj och dels så sover vi ofta tät och tillsammans och då kanske det blir lite svårt att inte smita varandra...

Och om lilla F har ärvt min åksjuka så har T ärvt min lätthet att bli sjuk... Kul egenskaper att ärva från sin förälder... Både jag och T blir sjuka såfort en sjuk ens tittar på oss! Vi tål inte drag osv...

Hoppas nu bara detta "går tillbaks" och inte bryter ut i nån "riktig" sjukdom...

Nu ska jag göra pannkisar till mina älsklingar! Kanske blir det en pannkakstårta?!

Pinkmommey♥


T på stranden i Torekov! Sommaren är bra - då är vi nästan aldrig sjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0