Vill du veta mer om mig?

Favoritgodis: Smågodis i mängder, Jelly Beans


Coolaste stad du har besökt: Dubai


Action eller Skräck? Skräck! Gärna på landet, sent i mörkret, he, he!


Vill bli när du var liten: Fotomodell, advokat


När fick du din första kyss: Ganska sent, jag var 14 år


Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Pubbig brat/grungeunge...


Vad är du beroende av? Oops, godis!


Vilka tv-program följer du? Just nu Idol, annars Desperate Housewifes, förut Lost, city Akuten mfl


Vad gillar du mest med dig själv? Min humor tror jag


Vad gillar du minst? Jag tycker att jag har blivit rätt så nervig med åren...


Vad är det roligaste du vet? Dansa, shoppa


Något vi inte vet om dig? Jag har haft panikångest


Vad ångrar du? Att jag inte satsade mer på skolan


Vad önskar du? Att både jag och F får jobb snart och att vi sen kan flytta!


Vad klarar du inte dig utan? Godis, mina barn, min dator, he, he


Vad gör du helst en vardag? Är hemma och fixar...


Vad gör du helst en lördagskväll? Middag med efterföljande fest med goda vänner


Vad har du mest av i din garderob? Oj, jag har mycket av allt men som jag använder mest - skor!


Drömjobb? Programledare, inredningsarkitekt


Smeknamn: Vani, Skrutten, mammi


Vad behöver du mest just nu: Ett jobb


Vad tror folk om dig? Kanske att jag har haft en bortskämd uppväxt, att jag bryr mig mycket om ytliga saker, att jag är lite galen, att jag snackar mycket?


Stämmer det? Ja, både ock. Jag har haft en bra uppväxt men direkt när jag flyttade hemmifrån så började jag jobba och försörja mig själv. Jag älskar att ha det fint omkring mig och att ha fina saker på mig, dessutom älskar jag smycken men jag vet vad som är det viktigaste i livet och kan lika gärna gå runt i trasor... Knäpp är jag och snackar gör jag men jag tycker även att jag kan vara en bra lyssnare.


Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår


Hur imponerar man på dig? Humor älskar jag, bra smak lika så, hårt arbetande människor


Brukar du skratta för dig själv? absolut, speciellt när jag läser bra och roliga bloggar


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej! Titta på svenska holywoodfruar kl 21 på trean idag. Det är min kompis *pip* som varit med och gjort programmet. Kram *pip*


Var bor du? På Gärdet (på Östermalm) i Stockholm


Trivs du där: Absolut! Mitt i stan men vaknar ändå till fågelkvitter varje morgon! Buss och tunnelbana bara några hundra meter utanför dörren men ändå gräs och träd runt hela huset!


Äger du några converse: Ja, ett par helt vita utan stripes och ett par i leopardmönster


Sprit, cider, vin eller öl: Absolut inte öl, blä! Rosévin i massor på sommarhalvåret annars ett gott rött. Goda drinkar - gärna!


Vad har du för mobil: Samsung Tutch screen


Vem ringde du senast? Mina barns sångfröken


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon hade plats för mina sötnosar


Brukar du komma i tid: Alltid på jobbet men annars är jag en katastrof!


När mår du bra: När jag är med min lilla familj och alla är glada!


Vanligaste färg på dina kläder: Svart, rosa, blått


Favorit dryck på morgonen: Latte från vår underbara espressomaskin eller en god smoothie


Är du blyg? Nej absolut inte men har telefonskräck


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!


Vad är det värsta du vet? Djurplågeri, orättvisor


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, har varit livsfarlig där men har på senaste tid tvingats lära mig att hålla igen, vilket har varit mycket nyttigt!


Vad längtar du till? Till fjällen och tillbaks till landet...


Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut, jag har några riktigt nära vänner som jag älskar högt och en massa bekanta


Vad är det finaste du fått? Min klocka jag fick av F när jag fyllde 30 och min första och andra förlovningsring, mina barn!


Om fem månader: Har jag nytt jobb, jag håller på att sälja min lägenhet och köpa villa och ska precis åka till fjällen!


Du samlar på: Fina små onödiga saker, smycken


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, M eller C


Är det okej att gråta: O ja, jag gråter ofta, kanske varje dag faktiskt, både glädjetårar, argtårar och när jag är ledsen


När grät du senast: Idag


Bär du glasögon eller linser: Nej men har haft färgade linser för att det var kul!


Har du piercing: Nej, tack o lov, funderade starkt på att göra det när "alla andra" gjorde det.


Är du bra på att laga mat: Jag har mina paradrätter... Jag är inte jättebra men tycker att det är kul. Bakning det är däremot min grej :)


Är du flygrädd: Ja extremt, jag har inte flygit på 6 år :(


Tror du på ett liv efter döden: Tror - vet inte... Hoppas - ja!


Vilken ögonfärg har du: Blå


Röker du: ja, till och från, dum som jag är...


Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig... Men gör som många andra och börjar då och då och går ut stenhårt med strikt upplägg, nya träningskläder, löften och bantning samtidigt för att sen lägga av bara en kort tid därefter...


//Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: frejjss

Det här var en kul grej!

2009-09-14 @ 21:34:07
URL: http://bloggplace.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Ja, tack, speciellt när man har lite bloggtorka.. Snodde lite frågor härochvar från andra bloggar och sate ihop!



Ha en bra kväll!

Pinkmommey

2009-09-14 @ 21:37:10
URL: http://pinkmommey.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul å läsa :)



men du har ju alltid roliga & intressant grejer att skriva på din blogg ju...du kan ju inte ha blogg torka ? Alltid kul å läsa...följer den nästan varje dag...i alla fall när jag e ledig :) Hoppas ni mår bra, kram kram

2009-09-15 @ 09:45:27
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-24 @ 12:55:38
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0