Bullmamma!

Här har man varit värsta hemmafrun på eftermiddagen! Jag har bakat bullar med barnen samtidigt som jag under tiden de jäst tvättat, diskat och städat!

Nu är min underbara kille hemma igen efter jakten - grattis älskling!

Nu Hollywoodfruar!!!
Pinkmommey


Kavla ut, släng på allt smör, socker och kanel, dubbelvik smeter, skär i remsor, snurra, klart!


Färdiga att gräddas!


Snart så :)


Hemligheten är en sju helvetes massa smör, socker och kanel, ha, ha!


Min lilla hjälpreda! Men han åt mest deg faktiskt ;)


Brorsorna blev trötta på att vänta på bullarna och tog en filmpaus!



Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå vad jag blev sugen på de där bullarna nu ;-) de såååg såå goda ut. vad duktig du e .) El sååå flink du e da som vi säger i Norge ;-) kram

2009-09-29 @ 00:22:13
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Tack söta Linis! Dina bak brukar också se sååå goda ut!

Ha en skön kväll! Kram!

2009-09-29 @ 20:26:55
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0