En alldeles underbar helg! Del 1.

Åh vilken mysig helg det har varit!

Fredagen började med att jag träffade mina söta vänner D och C för en mysig och god lunch på Vapiano! Det var alldeles för länge sedan vi sågs men jag har ju både haft sjuka barn och varit sjuk själv så vad gör man...

Efter lunchen var det bara att bege sig hem för att hämta kidsen på dagis och sedan ge oss iväg igen.

Vi var bjudna till våra underbara vänner L och M ute i Stavsnäs! det blev supergod middag bestående av Black Angusbiffar, höstig potatisgratäng och marängsviss till efterrätt! Vi hann även med en massa utelek och självklart Idol!!

L och M har barn i precis samma åldrar som oss och de har så kul när de träffas! Glass, godis och kakor gör ju inte saken sämre ;)

Vi kom inte hem förens vid 22 och det var bara att bära in barnen som redan var ombytta och klara i pyjamas!

Pinkmommey♥


Mina fina pyjamaspojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0