Helg!

Hej! Nu har jag varit sådär dålig igen... Jag verkar vara en varannandag bloggare. Ena dan bloggar jag jätte mycket och nästa inget... Jag är ledsen för det! Hoppas jag bloggar mer idag då ;)

Igår så ringde min svägerska och vi pratade lite och jag berättade att jag kände mig så svag och trött och inte orkade göra nått. dessutom sa jag att det kändes som om jag fått  reumatism och att jag var förkyld med hosta. Då sa hon att hon trodde att jag hade svininfluensan!! Jag - SVINIS! Jag sa att hon måste skämta men hon sa bara att det var jätte vanligt och att det inte är farligare än den "vanliga" influensan och att jag kunde kalla den "den nya influensan" istället.

Jag vet inte jag, ska man verkligen inte må sämre än vad jag gör?? Men hon vet väll, hon är ju faktiskt sjuksköterska... Men man ska väll inte gå och snacka om man faktiskt inte gjort en riktig provtagning. Jag kan ju faktiskt må såhär för att jag är förkyld, bara äter en massa skit och aldrig rör på mig ;)

Efter en hel del tvättande och en hel del slappande så gick jag ner till Fältan när vår städerska kom. Jag passade på att gölra lite ärenden som att gå på banken, jag hämtade ut mitt lilla paket på Polarn & pyret och så åt jag lunch på Thelins.

När det var dax att hämta barnen så blev det lite lek och middag. Efter middagen upptäkte vi att klockan bara var 18 så vi åkte ner till "Pasta- och Glasshuset" och åt efterrätt där och sedan gick vi till lekparken och hade roligt!

Jag gick och la mig tidigt i och med att jag känner som jag gör...

Idag har vi hunnit med de vanliga morgonbestyren och sedan har jag lämnat kidsen på dagis. Nu ska jag bara blogga lite, lägga in en herrans massa kläder (jag har gått igenom barnens alla vinterkläder och tvättat alla overaller, mössor, halsdukar, vantar, långkalsonger, vinterjackor och annat jox) och i eftermiddag ska jag, T, en kompis till T och hans mamma gå till Fältan och köpa presenter till helgens kalas.

Ikväll blir det självklart fredagsmys med massa god mat, godis och film!

Hoppas ni har en skön fredag och att ni får en underbar helg!
Pinkmommey♥


Skurkarna äter frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0