Helgplaner!

Vi har en massa härliga helgplaner här!

Nu närmast ska jag ut på en lite utflykt med T, hans kompis och hans kompis mamma. Senare ikväll kommer en av miona bästa vänner M hoit på middag och fredagsmys!

Imorgon är det barnkalas på dan och sen ska T hem till mormor i Sigtuna och stanna över natten. Då ska jag och F passa på att gå på bio så farmor kommer hit och passar lilla F!

På söndag ska vi hitta på något mysigt på dan och på kvällen är det söndagmiddag hos mina svärföräldrar!

Nu måste jag gå men jag bloggar mer ikväll :)

Pinkmommey♥


Jag har just badat och lagt på lite make för första gången på flera dar!


Utöver slappning och tvätt så har jag även hunnit måla naglarna :)


Nu sticker jag till Fältan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0