Höstmys med bio!

Vilken jävla natt! Kom in i en andra andning igår kväll och kom inte isäng förens kl 24.30 och kunde väll somna nån timma senare. Vid kl 06.00 väkte min lilla solstråle lilla F mig och det betyder alltså att jag legat i sängen i 4,5 timmar!! Ja, ni läste rätt - legat - för han har vaknat en gång i halvtimman också så det blir en underbar dag idag...

Här har vi i alla fall käkat frukost och nu ligger killarna inne i barnens rum och kollar på film och jag ska snárt försöka gå och knoppa med mini. Hoppas jag kan somna, jag behöver verkligen det! Grejen är bara den att jag inte brukar känna att jag är trött denna tid på dygnet utan det brukar komma krypande på seneftermiddagen och då finnhs det ju inte en chans att få sova när man har små barn...

Vid 13 ska jag och T på kalas på leklandetFantasium på Lidingö och efter hämtar min mamma honom så att jag och F ska kunna gå på bio ikväll!! F´s mamma är så snäll som passar lilla F några timmar. Det var faktiskt 2-3 år sedan jag och F var på bio tillsammans sist, helt sjukt faktiskt... Har ingen aning om vad man ska se, kom på att jag måste in och kolla upp detta pronto!

Vi hörs!
Pinkmommey♥


Mormor med sina älskade barnbarn och sin söta lilla hund!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas ni får det mysigt på bio besöket :)

2009-09-12 @ 11:01:39
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Tack söta du!

2009-09-14 @ 21:41:06
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0