Inte en lika bra natt...

Det värker i kroppen och gör ont i huvudet och det har inte blivit mycket sömn inatt...

T ville absolut inte ligga i egen säng igår och han ville inte ha lilla F i "sitt rum" heller... Det blev en massa gråt och skrik från honom men tillslut gick det då f la sig i lilla F´s säng och jag la mig i T´s säng i killarnas rum!

Sedan så vaknade lilla F minst 3 gånger inatt och T en gång. Tillslut la jag mig hos lilla F och då kan man absolut inte sova... Han ska hålla på pilla på en hela tiden... Och dessutom så vaknar han om vartannat då...

Dessutom kunde inte F hjälpa till då han har en intervjuv idag... Snacka om att han får ta nästkommande nätter! Jag har både nattat och sprungit in till barnen senaste nätterna...

Snart ska jag i alla fall fixa kidsen och lämna dem på dagis och efter det ska jag snabbt göra iordning mig för att möta upp E och lilla K på Moderna Muséet och kolla in Dali!

Vi hörs senare idag!
Pinkmommey♥

http://crfranke.files.wordpress.com/2009/07/salvador_dali_allegorie_de_soie.jpg

http://www.leninimports.com/salvador_dali_dream.jpg

http://www.michaelarnoldart.com/Salvador-Dali-%20melting%20clocks.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-22 @ 11:17:08
Postat av: Karin

Jösses vad jag föraktar kvinnor som lämnar barn på dagis när de INTE jobbar utan tex går på museum istället. Ta hand om dina barn!

2009-09-24 @ 14:24:04
Postat av: Pinkmommey

Jadu Karin... Mina barn skulle säkert ha mycket roligare sittandes med mig hemma medans jag söker jobb och städar lägenheten än vad de har på dagis med sina vänner...



Det är ju riktigt snällt att ta dem från deras "jobb" bara för att jag inte har ett... På så sätt får de ju inte träffa sina kompisar eller älskade lärare så det är ju en superidé...



Om du kände mig och visste hur jag är med mina barn så skulle du säkert inte skriva detta inlägg.



Sist men inte minst Så MÅSTE jag ha mina barn på dagis om jag ska kunna få ut min a-kassa medans jag söker jobb.



Hoppas i alla fall att du har ett bra liv och får en bra dag!

Pinkmommey

2009-09-24 @ 14:36:00
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0