Morgon

Morgon på er!

Nu sitter jag här framför datorn med tv´n på i bakgrunden och det är annars helt tyst i lägenheten - båda barnen är på dagis en hel dag för första gången!! Hoppas det ska gå bra men det ska det väll?! Förutom att mini har lite jobbig hosta när han ska sova så mår de bra.

Idag ska jag fixa lite pappersarbete, städa det som är kvar efter kalaset och sen ska jag vila! Det behövs verkligen! Jag är typ bakis av alla bullar och annat gott igår, he, he. Dessutom har jag nästan träningvärk av alla lekar och är lite mörbultad då jag verkar ha slagit mig både här och där igår...

Nu ska jag tydligen resa på rumpan för att hjälpa till att flytta lite möbler...

tjip så länge!
pinkmommey♥


Jag har gjort om på barnens rum , kommer mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0