Parken och sång!

Snart ska jag och f hämta barnen tillsammans och alla ska till tessinparken där det är sång för de som vill. Vi tar med oss lite picknick också så barnen kan få mellis!

Jag har fortfarande ont i halsen och öran men min man har tvingat mig... Jag tycker redan jag har gjort mitt idag för att vara "sjuk"... Jag har både varit med katten hos vetrinären och sedan har jag varit och handlat + köpt pressingar till helgens alla kalas.

Typiskt, det ser ut som det ska börja regna vilken minut som helst också...

Jag vet, jag ska rycka upp mig!

Ha en bra eftermiddag!
Pinkmommey♥


Lillis och jag!

Kommentarer
Postat av: Saintelin

ÅH, LILLIS!! <3 <3 <3



Nu saknar jag min Tussa!

2009-09-16 @ 22:50:15
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se/
Postat av: Pinkmommey

Åh, jag förstår verkligen det!!! Tur att du kar miniknut som du kan pussa på!

2009-09-16 @ 22:56:35
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0