Skor för alla tillfällen!

Jag skrev ju häromdagen att jag hade köpt lite skor men jag hade inga bilder på dem då men nu har jag tagit några - dock inte så bra bilder...

Nu Dexter!
Pinkmommey♥


Mina nya heels! Inte för spetsiga och inte för rundade!


Klassiska pumps med ganska hög klack men ändå så bekväma! Perfekta för intervjuer och ett framtida jobb!


Höstskorna som T fick. De gör sig verkligen inte på bild... De har redan blivit lite slitna som ni ser... Typiskt ungar, he, he.


T´s nya vinterskor! Fina färger, vattentäta, varma, bekväma och så billiga!


229:- istället för ca 600:- till 900:- för tex Superfit, Ecco eller nån annan!

Kommentarer
Postat av: Sabina

jättefina pumps :)

2009-09-21 @ 23:02:47
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0