T´s 4-årskalas!

Som vanligt var jag sååå dålig på att ta kort innan och under kalaset... Det  var så mycket att göra så jag glömde bort som alltid. Jag sa självklat till F att påminna mig men han glömde ju också i och att med att han hade fullt upp... Därför finns det inga kort på alla förberedelser eller när det är klart och fint innan gästerna kommer :( Extra tråkigt i och med att jag verkligen lägger ner tid på att få det fint...

Ja, ja, några bilder finns men de är inte helt super i och med att jag och F var lekledare/servitörer/städare och hade fullt upp varje sekund på kalaset!


Dukningen! Cars av allt så klart om T får välja :)


En cupcake! Jag gjorde dem med grön och blå glasyr och som topping hade jag djurgodisar!


Ballonger, girlanger och dekal (Happy Birthday) också i Cars-tema. Ingen bra och fin bild då jag tog den efter kalaset...


Självklart fanns det godsaker till föräldrarna också!

Ballongerna i taket ovanför lek/dansgolvet.


Den enda bilden jag har på glasstårtan/tågtårtan :( Dessutom ser jag gravid ut i min tunika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0