-1,3 kg!

Ville bara berätta att jag har gått ner -1,3 kg på Viktväktarna förra veckan :) Nu kommer det säkert bli mindre och mindre för varje vecka som går då kroppen vänjer sig mer och mer att få mindre skräpmat men jag hoppas i alla fall kunna hålla mig ett bra tag till!

Denna vecka blir lite svår då början på veckan "fuckades upp" lite och ´jag ska på 40-års fest i helgen men jag ska försöka hålla mig borta från godsaker, peppar, peppar!

Snart ska jag iväg på lite hemligheter som jag berättar mer om sen!

Ha en härlig fredag!
Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: carro

Va duktig du är! Kämpa på!! tips är kostdagbok o mycket promenader istället för buss o tunnelbana. Själv tog jag en promenad från Östermalmstorg o hem i tisdags. så skönt. stor kram!

2010-08-27 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0