Min helg

I lördags så bestämde vi oss för att gå hela familjen till Gröna Lund! Det har varit mycket med försäljningen av lägenheten mm så barnen har inte haft det så roligt på sistone...

Runt 11-tiden begav vi oss iväg och vi var där hela dagen fram till 17.30! Det blev en hel del karusell, lotter och snask för de små :) Man kanske tror att det inte finns så mycket för dem när de är 2 resp. 5 år men då tar man fel - jag tycker verkligen Grönan satsat på de mindre nu!

Mellan kärlekstunneln, lustiga huset, Pettsson & Findus, pariserhjulet, tåg och karusell blev det en hel del lotter, gevärsskjutning, sockervadd, godis, mat och annat kul.

När vi kom hem så mötte snälla svärmor och svärfar upp oss och tog hand om barnen medans jag och F gjorde oss iårning för att gå på 40-års fest!

Det var en mycket trevlig tillställning som skulle ha varit en trädgårdsfest men då det var 9 grader varmt (kallt) så fick vi vara inne men det gick lika bra det! God mat, massa vin, supertrevligt sällskap vid bordet av min svägeska, min brors äldsta vän, en annan trevlig herre och min svägerskas syster!!

Vid 24.30-tiden tog jag en taxi till Kungsholmen och mötte upp ett stort tjejgäng som hade möhippa för min fina vän E! Vi möttes på Orangeriet och sedan gick vi vidare till Lemon bar.

Jag kom isäng runt 4-tiden och väktes av mina underbara barn igen vid 7-tiden...

Efter att ha legat och dragit mig i sängen ett bra tag så blev det de sedvanliga husvisningarna och vi tittade på ett par hus i lahäll, Näsby Park och Storängen i Nacka. Det fanns inget som direkt passade oss så vi får se vad som händer framöver istället.

Nu måste jag dra men bloggar lite mer senare ikväll!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0