Ny höstgarderob!

Insåg just när jag laddade upp bilderna att det blivit en hel del kläder på senaste... Och fler är på väg... Oops... Dessutom har jag en hel del kläder som jag köpte i somras som inte laggts upp i bloggen...

//Pinkmommey♥


Snygg, varm, skön höstjacka från H&M 399:-!




Snygg kappa från H&M (som inte är svart) att ha till jobbet.




Söt kofta att ha över klänningar från H&M 49,50:-


Xl linne som jag har som nattlinne 99:- det också från H&M


Skinnleggings från H&M 199:-?



Sjukt skön och snygg vardagströja H&M, kom inte ihåg priset

Det är den gråa jag beställde.

Svarta leggings med skinndetaljer (lite tjockare och mycket snyggare i verkligheten) från Lindex 299:-


Jeans med bruna skinnlappar från Gina Tricot 299:-


Skinjacka med fårskinnskrage från H&M 299:- (ett kap!)



Svarta låga mc-boots från Skopunkten 349:- (finns också i högre modell)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Coola de skinnleggningsen var... de måste jag spana efter :)



Alexandra, småland

2010-09-11 @ 09:45:21
URL: http://prinsessanalexandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0