Ska det hålla denna gång...

Jag har fått nog!! jag är bara för stor nu... Jag har i och för sig fått nog många gånger det senaste året och inte klarat det men nu måste det bara gå!! jag har fixat en massa saker på andra plan så nu kanske det ska gå lite lättare?!

jAG FICK MIG EN REJÄL EYEOPENER HÄROMDAGEN NÄR JAG PROVADE MIN KLÄNNING JAG SKA HA PÅ d´S BRÖLLOP NÄR JAG ÄR TÄRNA NÄSTA HELG! Jag var bara sååå tjock...

Jag har liksom klätt mig i leggings och tunikor på vintern och a-linjeformade otighta klänningar på sommaren och döljt för mig själv hur jag igentligen ser ut... Jag har hållit mig undan speglar och jag har raderat bilder på mig själv från kameran men nu får det vara nog!

det är pinsamt att träffa gamla bekanta som man inte sett på länge och de knappt känner igen en... Det är skitjobbigt att allt sitter åt och sitter obekvämt och det är jobbigt att känna sig ful...

Jag vet att det absolut inte är bra men denna vecka kör jag Nutrillet, bara för att förhoppningsvis få ner min mage lite så att klänningen sitter snyggare på lördag... det brukar ju ge mig ca 3 kg på en vecka men nu kör jag mån-lör så det kanske tar 2 i alla fall?!

Sen ska jag bli seriös och köra på Viktväktarna igen eller kanske den nya LCHF-metoden (stenhård men bra tydligen)... Det är ingen idé att det går snabbt, det får ta den tid det tar och jag hoppas på 10 kg till och med december?

Ska plugga på lite om dieterna tills nästa vecka då jag ska börja med dem!

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0