2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Blev riktigt sjuk och sedan frisk igen :) Flyttade till hus! Gick bakåt i karriären - ett mycket bra och skönt drag!

 

Har du några nyårslöften?

Har inte tänkt på det än men nu när jag skriver så skulle jag verkligen vilja gå ner i vikt och börja träna och HÅLLA DET! Jag vill bli gamla V! Både för min hälsa, för barnens skull och för att jag ska orka. I år har jag även lärt mig att låta saker vara lite mer, det skall jag försöka fortsätta med nästa år!

 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja en hel del! Dels blev min bästa kompis mamma för tredje gången och sedan blev F´s alla killkompisar pappor för första gången!

 

 

Vilka länder besökte du?

Som vanligt bara Danmark i somras... Bara för min flygrädsla...

 

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

29:e november då vi hade våran kaosflytt men det också var min fölsis och vi flyttade in i vårt hus!

 

 

Vad var din största framgång 2010?

Att gå från att ha varit så sjuk till att bli frisk helt på egen hand! Och mitt i allt detta skaffa mig ett jobb som jag riktigt trivs på och känner mig uppskattad för. Eller att trots att jag har ett heltidsjobb, en man som har fullt upp och två små barn klara av att stagea och ha visning av vårt hem, renovera villan och klara av den stora flytten.

 

 

Största misstaget?

Inte så stort men att jag valde en okänd flyttfirma så allt gick fel. Dubbelt så dyrt och tog tre gånger så lång tid bla...

 

 

Bästa köpet?

Villan :)

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Huset, renovering, mat som vanligt...

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag fick nytt KUL jobb, att jag TRIVS på jobbet och med mina arbetskamrater, att F har jobb, att vi vann budgivningen på villan, att pojkarna fick en ny liten kusin, att jag har så underbara vänner!

 

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Robyn  med "Dancing on my own", Mikrofonkåt med September & Petter, Swedish Housemaffia bla

 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare! Mycket har hänt jämfört med förra året då allt var fel - familjemedlemmar sjuka, inga jobb mm Dock hade jag ju en ganska tung period i början av förra våren men kom snabbt på fötter :)

 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Hängt mer med mina vänner men svårt i all flytt och renoveringskaos, rest mer men svårt när man är flygrädd, tränat mer men har för lite tid för att välja bort barnen när jag väl kommer hem sent efter jobbet, haft mer barnvakt så att jag och F skulle få mer tid för oss själva och middagar, bio mm.

 

Favoritprogram på TV?

Idol, Så mycket bättre, Let´s Dance, Desperate Housewifes

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Flyttade och allt gick fel, faktiskt den sämsta födelsedagen jag kan komma ihåg...

 

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Min stil har alltid varit en blandning mellan klassiskt kvinnligt och flickigt trendigt. När man dock inte är helt nöjd med sin kropp så blir det svårt att klä sig rätt och känna sig snygg. På jobbet har det blivit mycket klänningar och klackar samt byxor och blusar. När jag varit ledig har det varit leggings och tunikor (så skönt) och hela kalla vintern tjock varm päls och technika-stövlar!

 

 

Den bästa nya personen du träffade?

Mina fina, roliga och omtänksamma arbetskamrater!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0