Eskimå

Jag blev tvungen att köpa nya skor då mina sköna och snygga Tecnica börjat bli blöta... Var förbi Lidingö centrum för att köpa lite nya underkläder, strumpor och tofflor till familjen då allt är nerpackat och hittade en sko som heter Eskimå skor inne på Jarméus! 550:- kronor kostade de bara och klarar ner till -30 grader och är vattentäta samt kommer med extra ull innersko!

Man behöver inte knyta dem heller utan de är dragsko samt karborreband som gäller! Ser inte lika snygga ut som de dyrare varianterna men jag ska bara ha dem hemma på tomten och i pulkabacken.

Funderar dessutom på att måla de grå reflexbanden svarta?

Om jag hinner så hörs vi i kväll igen!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0