Hemma hos oss del. 1

Kanske inte så snygga bilder men jag känner att jag ligger efter med bilder så ska de vara styleade så får ni vänta ännu längre...
Pinkmommey♥
Lilla "biblioteket"
Lilla F´s rum.
Några av lilla F´s leksaker i hyllan!
Vimplar är ett måste i killarnas rum, det blir så lekfullt då!
Mycket hissgardiner i nya huset... Denna i lilla F´s rum som jag har låtit ha rött som "grundfärg".
En liten tavla lilla F fått av sin mormor när han döptes tror jag det var, passar utmärkt i hans nya färgglada rum :)
På öppna spisen har jag mest tennsaker. Tenn och zink är två material jag verkligen älskar!
Vår toalett i badrummet. (Dåligt ljus när jag tog... Och vi som har typ 100 lampor där inne...)
Bastun! Från början var det trädörr men det gav dels klastro och dels blir badrummet så mycket större när man kan se ut/in.
Vårt STORA dubbelbadkar! Här får vi plats att bubbla hela familjen!
Vi har öppna hyllor vilket kanske inte är så snyggt när man är en pedant som jag så där måste jag tänka ut något...
Handfat och F´s och min egna hyllor.
Duschen som två får plats i och ger superskön massage!
Hyllan med alla spel, filmer, skivor och barnböcker i barnens tv-rum!
Vimplarna i T´s rum hittade jag i veckan hos Åhléns för superpriset 79:-! Dock behöver jag tre paket för att det ska räcka.
Tog en gammal tråkig tavla och klädde den med tyg från Åhléns så nu har T en rolig världskarta!
Jättefint skåp vi har fått av F´s mormor. Det står i vår hall.
En liten ljusstake!
Denna gamla räknetavla har suttit i ett gammalt kök och vi hittade den i Skåne på en antikaffär i somras! Nu sitter den i hallen/ F´s arbetsrum.
Lite julkort i hallen bredvid min söta Skansen-gran.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, jag har blivit så förtjust i tyget med världskartan men kan inte få tag i det någonstans. Jag chansar och frågar dig om du vill sälja?
Hälsningar Sanna

2015-02-11 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0